Happy Holidays!

Kochani moi - zaniedbani, ale kochani!
W te szczególne dni pragnę Wam życzyć wszystkiego co najpiękniejsze na świecie! Mnóstwo koncertów, kasy na bilety, tego, abyście nie przestawali marzyć, miłości, zdrowia, pomyślności, spotkań z prawdziwymi przyjaciółmi, radosnych chwil spędzonych w rodzinnym gronie, najwspanialszej przyszłości, sukcesów, seksu, innych przyjemności, śniegu i rock&roll-owego Sylwestra! Korzystajmy z życia!

Jednocześnie mam cichą nadzieję, że wybaczycie mi moją długą nieobecność. Ja po prostu chcę napisać coś dobrego, bo byle czego Wam nie pokażę, o! Tyle w temacie.

Pozdrawiam i mocno ściskam!
~ Reverie.


Komentarze

  1. W tym momencie to ja mogę pożyczyć Ci tylko udanego drugiego dnia świąt i sylwestra, Reverie.
    I oczywiście pozostawię po sobie zapewnienie iż czekam na rozdział. Także, żegnam się i z zawiedzeniem melduję iż nie dostałam tego wymarzonego, zabawkowego samochodu. XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to nie ma samochodu?! No nie!
      Ale spokojnie. Za rok na pewno dostaniesz!
      Pozdrawiam i obiecuję rozdział niedługo :)

      Usuń
  2. Piękne zdjęcie. Jeszcze rok temu wystarczyło, żebym wyszła z domu i miałam taki widok, ale teraz? Bez śniegu? :(
    Dziekujemy za zyczenia. Wzajemnie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam śnieg! U Ciebie nic się nie zmieniło? ;_;
      Za oknem cudownie, pozdrawiam spod cieplutkiego koca :D

      Usuń
  3. Dziękuję za życzenia i życzę Ci tego samego kochana!
    Ja będę sobie grzecznie czekać na nowy rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim wypadku i ja dziękuję za życzenia :)
      Mam nadzieję, że nie będziesz musiała czekać w nieskończoność. Postaram się o to zadbać!

      Usuń
  4. Reverie, kochanie....
    DODAJ W KOŃCU TEN CHOLERNY ROZDZIAŁ, BO JA JUŻ TU NIE WYTRZYMUJE! Dziękuje za uwagę. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Rozdział 87. I'm useless.

Rozdział 29. Brother from another mother

Rozdział 25. Zaczynam rozumieć