Renowacja

Witajcie! (Albo raczej: Witaj, Lady Stardust! Mój jedyny aktywny czytelniku! :D )

Opowiadanie przechodzi właśnie renowację. Część rozdziałów piszę od nowa, część tylko poprawiam. Przeinaczam niektóre fakty i dodaję barw charakterom bohaterów (pojawił się m.in. nowy, lepszy Axl zaraz na początku kariery Gunsów, pasywno-agresywny Slash i roztańczony Steven!) Te działania zawdzięczam sentymentalnym powrotom do losowo wybranych rozdziałów. Ilość błędów i niedociągnięć tak mnie przeraziła, że postanowiłam to jakoś naprawić.

Jak do tej pory ogarnęłam pierwsze 16 rozdziałów, więc zachęcam do czytania :D 
(protip: od rozdziału 9 wprowadziłam spore zmiany w fabule)

Pozdrawiam
Reverie.

Znalezione obrazy dla zapytania: guns n roses

Komentarze

  1. Ale super 😃 z największą przyjemnością przeczytam tą zajebistą historię jeszcze raz 😁 I już jestem mega ale to MEGA ciekawa zmian, które wprowadzisz 😀
    Pozdrowionka i uściski <3 No i dużo weny

    Lady Stardust :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha! Bardzo się cieszę! :D
      Czuję jakbym przeżywała drugą młodość

      Pozdrawiam
      Reverie ;*

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Rozdział 87. I'm useless.

Rozdział 29. Brother from another mother

Rozdział 25. Zaczynam rozumieć