Liebster Award

http://asoutherngypsy.com/wp-content/uploads/2013/12/liebster.jpgPodziękowania za nominację kieruję do:
Chelle
Hate
Roxy
Estranged
Lily Adler

"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za ,,dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która cię nominowała. Następnie ty nominujesz 11 blogów oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który cię nominował."


Pytania Estranged:
1. Co lubi nucić James Hetfield pod prysznicem?
- Hehe, dobre, ale niestety nie wiem.
2. Ile potrzeba Larsów, żeby wkręcić żarówkę?
- Jeden Lars wystarczy, by wkręcić żarówkę.
3. Z kim Lars wygrał proces i czemu Cliff zginął?
- Cliff zginął w wypadku, bo tak wyszło. Ale z kim wygrał Lars? Nie mam pojęcia.
4. Za ile dolców Kirk kupił pierwszą gitarę?
- Jezusie, co ty z tym Kirkiem? xD Niestety nie mam pojęcia.
5. Ulubiona marka gitary? :3
- Będzie oryginalnie: Cort.
6. Kto opatentował pierwszy mostek tremolo?
- Nie jestem pewna, ale czy to był Floyd Rose?
7. Z czci dla geniuszu Leo Fendera, twoja gitara musi mieć mostek tremolo. Ma? Ewentualnie Floyd Rose'a.
- Moja ma jakiś zwykły, ale brat ma Floyd Rose'a, liczy się?
8. Wiesz co to WAH- WAH?
- KACZUCHA! Zbieram, by zakupić.
9. Jeśli wiesz, to czemu Kirka Hammetta, nazywają Kirkiem Wahmettem?
- Pewnie dlatego, że często go używa.
10. A jakie są Twoje ulubione zespoły?
- Aerosmith, Guns N' Roses i The Beatles.
11. Oceń zajebistość Izzy'ego Stradlina, w skali 1 do 100. Może inaczej: Jak oceniasz zajebistość Izzy'ego, w skali 1-100?
- 100 (bo dla Slasha skala jest za mała)

Pytania Roxy:
1. Kto jest obecnie Twoim ulubionym muzykiem?
- Slash.
2. Jaki masz kolor oczu?
- Klasyczne, niebiesko-zielone.
3. Byłaś kiedyś na "dużym" koncercie? Jeśli tak to, na kogo?
- Jeszcze nie, ale 12.06. zbliża się wielkimi krokami.
4. Czy możesz powiedzieć, że masz "prawdziwego przyjaciela"?
- Jest taka jedna osoba, która stara się mnie zrozumieć i której ufam. To chyba nazywa się przyjaźń.
5. Jakie jest Twoim zdaniem najładniejsze imię męskie? (Nie ważne w jakim języku)
- Charlie i Ben, jednego nie wybiorę.
6. Kim chciałabyś zostać w przyszłości?
- Chciałabym to wiedzieć.
7. W jaki sposób trafiłaś na "ciemną stronę mocy"?
- UFO mnie tam zaciągnęło.
8. W jaki sposób najczęściej słuchasz muzyki? Z czego ją dotwarzasz?
- Telefon/komputer, zawsze w słuchawkach.
9. Jak Twoi rodzice odnoszą się do faktu, że słuchasz rock'a/ metalu?
- Duma rozpiera ich serca.
10. Czy ktoś z Twojej najbliższej rodziny wie, że prowadzisz bloga? Jeśli tak, to kto?
- Nikt nie wie.
11. Co Cię najbardziej irytuje u innych ludzi?
- Fałszywość i infantylność. Nie ma nic gorszego niż połączenie tych dwóch rzeczy.

Pytania Hate:
1. Gdybyś miał/a szansę spotkać jakąś sławną osobę, to kim by ona była?
- Slash. Backstage. Tylko ja i on.
2. Czy nazwałbyś/aś swoje dziecko jakimś typowo bekowym imieniem? Jeżeli tak - jakim?
- Bekowym? Nie. Dlaczego miałabym krzywdzić dzieciaka?
3. Twój ulubiony smak żelek? (pomysłowo moi drodzy xD)
- Wszystkie czerwone, więc chyba truskawkowy i malinowy smak.
4. Jakie są Twoje lubione filmy i seriale?
- Filmy: wszystko co dotyczy Hannibala oraz Terminator i Rocky. Seriale: Hannibal, Lost i Bones.
5. Co sądzisz o modzie na lata 80' i 90'?
- Pasuje do tamtych czasów.
6. Czy twój styl w pełni oddaje twoje wnętrze? (jakie spierdolenie wybaczcie;_;)
- Wybaczam. Nie. Mój styl zasłania moje wnętrze.
7. Masz jakieś pasje?
- Mnóstwo nigdy niespełnionych.
8. Jak nazwałabyś swoją gitarę lub inny instrument?
- Już nazwałam. Gitara Michelle.
9. Ile masz wzrostu?
- Tyle co przeciętna dziewczyna.
10. Wypisz sześć twoich ulubionych książek.
- Czerwony Smok, Milczenie Owiec, Hannibal, Idealna Chemia, Cesarz. Jest 5, więcej nie mam.
11. Wypisz sześć twoich ulubionych utworów.
- The Cult - Rain, Aerosmith - What it takes, The Beatles - Sexy Sadie, Slash - Ghost, Aerosmith - Eat the rich, Guns N' Roses - You could be mine.

Pytania Chelle: 
1.Co budzi w Tobie największy lęk?
- Obawa, że nie uda mi się spełnić marzeń.
2. Jakie cechy cenisz sobie u ludzi?
- Szczerość i szacunek do drugiego człowieka.
3. Co najbardziej lubisz w ukochanym gatunku muzycznym?
- Ciężko mi zdecydować, ale chyba brzmienie gitar.
4. Za pomocą czego jest Ci najłatwiej wyrazić siebie?
- Słowa pisane. Nic więcej.
5. Czy potrafiłabyś pomóc obcej, biednej, ale i uzależnionej od czegoś osobie?
- Nie. Nie jestem typem wolontariusza i nie lubię pomagać nieznajomym.
6. Jakie masz plany na przyszłość?
- Bardzo rozległe i często niemożliwe do spełnienia.
7. Jaką cechę lubisz w sobie najbardziej?
- Prostolinijność.
8. Jakie zwierzę chciałbyś mieć w posiadaniu (legalnie bądź nielegalnie)?
- Wąż lub kot. Choć nie jestem wielbicielką zwierzaków.
9. Czego brzydzisz się najbardziej?
- Owadów. Latających paskud, które czasem dotykają mojej skóry.
10. Jeśli miałabyś możliwość wcielenia się w kogoś, to kim na pewno nie chciałabyś być?
- Nie chciałabym być mężczyzną.
11. Gdzie chciałabyś zamieszkać w przyszłości?
- W kraju dla marzycieli - USA.

Pytania Lily Adler:
1. Co robisz, gdy nie możesz spać w nocy?
- Myślę o bardzo brzydkich rzeczach. Ale rzadko mam problemy ze snem.
2. Co cię inspiruje?
- Wszystko co mnie otacza. Od ludzi po zdarzenia i chmurki na niebie.
3. Masz GG xD?
- Mam i wciąż uważam GG za najlepszy komunikator.
4. Co sądzisz na temat ''współczesnej'' muzyki?
- Współczesna muzyka to muzyka tworzona współcześnie, więc jak najbardziej ją uwielbiam. Slash, Black Sabbath, Aerosmith, Alter Bridge nie tak dawno wydali płyty, więc jest czego słuchać. ;)
5. Jakich zespołów słuchasz?
- Wszystko od country po thrash metal.  Za dużo by wymieniać.
6. Czy jesteś tolerancyjna?
- Toleruję nie akceptuję. Toleruję wiele, akceptuję bardzo mało.
7. Jakie owoce lubisz najbardziej?
- Kiwi i grejpfruty.
8. Wolisz książki, czy filmy?
- Lubię i to, i to. Choć książki, moim zdaniem, są dużo bardziej wartościowe.
9. Horrory, czy komedie?
- Horrory. Krwawe, mroczne i przerażające.
10. Odbija mi, wybacz.
- Wybaczam.
11. Napisz o jakieś śmiesznej sytuacji, ok?
- Śmiesznego? Ciężko tak nagle...no dobra. Reverie przegrała zakład i ma czerwone włosy, ale ćśś! To zaraz się zmyje!

Moje pytania:
1. Nie zadaję pytań.
Prywatność przede wszystkim.

Nominuję:

Dzieła Mistrza i Geniusza pisarskiego kunsztu, Szanowni Państwo, ABC!









DOBRA ROBOTA, drogie panie!

Komentarze

  1. Oszalałaś moja kochana! Moje trzy blogi!
    No kocham Cie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niech mi ktoś spróbuje powiedzieć, że nie zasłużyłaś, to... będzie z nim krucho.
      Bo zasłużyłaś ♥

      Usuń
    2. AAAAAAAAA! IDEALNA CHEMIA W TWOICH ULUBIONYCH KSIĄŻKACH!
      IDEALNA CHEMIA POZNANA OD GŁUPIEJ I POJEBANEJ ABC!
      AAAAAAA! REVERIE, KOCHAM <3

      Usuń
    3. Hahaha! <3
      Jejku, nie podziękowałam Ci jeszcze?
      DZIĘKUJĘ, ŻE MI JĄ POLECIŁAŚ!

      Usuń
    4. Dziękowałaś, ale wciąż jestem pod wrażeniem, Ty wiesz dlaczego! <3
      I tak, jutro mogę, ale kasa mi się na koncie skończyła, kotełku :(

      Usuń
    5. Kotełku *_* ożeż jakie to urocze!
      Jutro będę na pewno, kochana!

      Usuń
  2. Ciekawe odpowiedzi kochana :)
    I nie masz za co dziękować :D Jak najbardziej Ci się to należy :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki xD
      Ależ nie przesadzajmy...taki kawałeczek roboty to nic!

      Usuń
  3. Nikt tego nie wie, Estranged, co ty dałaś za trudne pytanie? XD Kirk pierwszą gitarę za 10 $. ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Które? xD
      A mostek zrobił Leo Fender :3
      Jeśli masz w domu Floyda to się liczy :3

      Usuń
  4. Dziękuję, za nominację, to bardzo miłe, chociaż tym roku opublikowałam tylko dwa rozdziały hahaha ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nominuję cię do nagrody Liebster Blog Award. Szczegóły na zwariowany-swiat-lily-i-gunsow.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam na rozdział 6 :) http://zwierzenia-sunset-strip.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. http://bullshit-and-lies.blogspot.com/2014/05/rozdzia-5-jestem-dobrym-przyjacielem.html

    Witaj dobry człowieku! Nowy rozdział na moim blogu.
    Proszę o szczere i rozbudowane komentarze.
    Miłego czytania

    Zrzędliwa ABC.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musimy pogadać w końcu. Nawet nie mam kasy na smsa. ._.

      Usuń
  8. Cześć. Odpowiedzi na pytania i krótkie wyjaśnienia wreszcie u mnie na blogu. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapraszam na rozdział 7! http://zwierzenia-sunset-strip.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Rozdział 87. I'm useless.

Rozdział 29. Brother from another mother

Rozdział 25. Zaczynam rozumieć